Η καθηγήτρια των Μαθηματικών παρακολούθησε Επιμορφωτικά Εργαστήρια τον Απρίλιο του 2019 και τον Σεπτέμβριο με θέμα : «Το πρόγραμμα STIMEY και οι δυνατότητες αξιοποίησής του στην εκπαίδευση» (http://promostimey.uca.es/what-is-stimey/?lang=el) της ομάδας του εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής και Ρομποτικής στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία του ΠΑ.ΜΑΚ. Σκοπός των Επιμορφωτικών Εργαστηρίων είναι να υποστηρίξουν τους εκπαιδευτικούς στην προετοιμασία Διδακτικών Μαθησιακών Ακολουθιών τα οποία θα ακολουθούν το περιεχόμενο των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών και θα αξιοποιούν το σύνολο των εργαλείων του Περιβάλλοντος Μάθησης “STIMEY.
Το πρόγραμμα STIMEY είναι ένα ευρωπαϊκό έργο το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Πλαίσιο για την Έρευνα και την Καινοτομία, Horizon 2020, αναπτύσσεται από πέντε πανεπιστήμια, μια εταιρεία πολυμέσων, μια ραδιοφωνική εταιρεία και μια οργάνωση για την ισότητα μεταξύ των φύλων, από την Ισπανία, τη Γερμανία, τη Λευκορωσία, την Ελλάδα και τη Φινλανδία. Αποτελεί ένα καινοτόμο πρόγραμμα που στοχεύει στη δημιουργία και ενίσχυση κινήτρων απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες (Science), την Τεχνολογία (Technology), την Καινοτομία (Innovation), τα Μαθηματικά (Mathematics) και τη Μηχανική (Engineering) και απευθύνεται σε νέους (Youth) ηλικίας 10-18 ετών. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα μάθησης STIMEY προσφέρει δυνατότητες αξιοποίησής της από το σύνολο των εμπλεκόμενων άμεσα ή έμμεσα με την εκπαιδευτική διαδικασία, δηλαδή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Το STIMEY συμβάλλει στη γενικότερη ενδυνάμωση των μαθητών και μαθητριών σε θέματα ψηφιακού και επιστημονικού γραμματισμού και ενισχύει ή διευρύνει τις εφαρμογές πληροφορικής και ρομποτικής στην εκπαίδευση στα σχολεία.
Δυο ομάδες μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας εκπαιδεύτηκαν από τη Μαθηματικό στο εκπαιδευτικό περιβάλλον STIMEY. Εγγράφηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του και ξεναγήθηκαν στα εργαλεία όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ρομπότ, τα serious games, το ραδιόφωνο, τα επιχειρηματικά παιχνίδια και εργαλεία και πολλά ακόμη. Για δυο μήνες, Απρίλιο και Μάιο 2019, με ενθουσιασμό δούλεψαν με τη μηχανή νοερών υπολογισμών (https://stimey.eu/mentalcalc/) και έδειξαν υψηλά αποτελέσματα, φτάνοντας στο leaderboard διαγωνιζόμενοι με τους μαθητές των άλλων ευρωπαϊκών σχολείων.