Increasing Student Success with training coaching- Aυξάνοντας την επιτυχία των μαθητών με το coaching


 

  

    

Η εκπαιδευτικός κ Δομουχτσίδου Γαρυφαλλιά παρακολούθησε δομημένο επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «IncreasingstudentSuccesswithTrainingCoaching» (Αυξάνοντας την επιτυχία των μαθητών με το coaching), στην Σμύρνη της Τουρκίας για το διάστημα 1-10 Οκτωβρίου 2019 από τον εκπαιδευτικό και συμβουλευτικό φορέα KIZANLIKLILtd. Μετά το πέρας τη επιμόρφωσης αξίζει να σημειωθούν (πολύ συνοπτικά) τα ακόλουθα:

Το Coaching είναι μια διαδικασία μεταμόρφωσης των ανθρώπων (γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί, διοικητικοί) από αυτό που είναι σε αυτό που θα ήθελαν να είναι μέσω της απελευθέρωσης και ανάπτυξης των ικανοτήτων τους. Το Coaching επικεντρώνεται στον καθορισμό στόχων, τη δημιουργία αποτελεσμάτων και τη διαχείριση των προσωπικών αλλαγών. Hπαρακολούθηση προγραμμάτων επιμόρφωσης από καθηγητές σχολείων δε στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών coach, αλλά καθηγητών με coachingskills δηλαδή με δεξιότητες διαχείρισης κρίσεων σε ατομικό επίπεδο αλλά και επίπεδο τάξης.

Ο coach είναι ένας πιστοποιημένος επαγγελματίας που εκτός από μια έμφυτη ικανότητα ενεργητικής ακρόασης, είναι και εκπαιδευμένος κατάλληλα ώστε να κάνει τις κατάλληλες ερωτήσεις στον coacheeώστε να συμφωνήσουν και οι δύο το πραγματικό θέμα που επιχειρείται να προσπελαστεί. Ελάχιστες απαραίτητες προϋποθέσεις για να εφαρμοστεί κάτι ανάλογο στην εκπαίδευση είναι να γνωρίζει oκαθηγητής-coachτις δεξιότητες που απαιτούνται από την αγορά εργασίας από τη νέα γενιά, να έχει γνώσεις ψυχολογίας και να μπορεί να αναπτύξει σχέση αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης.

Οι προσεγγίσεις διδασκαλίας με καθοδήγηση (coaching) στη σχολική διαδικασία καθίστανται όλο και πιο σημαντικές στις σχολικές μονάδες από το Ηνωμένο βασίλειο έως τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Σε βάθος έρευνες στις ΗΠΑ έδειξαν ότι το coaching είχε θετικό αντίκτυπο στην εκπαιδευτική πρακτική μέσα στην τάξη (Brownetal., 2008).  Οι Ross (1992)  και Shidler (2009) αναδεικνύουν μια ξεκάθαρη σχέση μεταξύ του coaching των εκπαιδευτικών και των επιτευγμάτων των μαθητών τους. 

Ο στόχος του coaching ξεπερνά τη μάθηση μιας καινούργιας  γνώσης ή την απόκτηση νέων δεξιοτήτων και αυτό συνιστά μια σημαντική διαφορά σε σχέση με την εκπαίδευση. Η διαδικασία του coaching στοχεύει στο να αποκτήσει ο coachee (αυτός που δέχεται το coaching) αυξημένη αντίληψη αναφορικά με την κατάσταση που βιώνει, τις ενέργειές του, τους παράγοντες που επιδρούν στη συμπεριφορά του. Στοχεύει επίσης στο  να μπορεί να αξιολογεί τα υπέρ και κατά του τρόπου που έχει επιλέξει να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις γύρω του. Ως αποτέλεσμα, το coaching εξυπηρετεί την κινητοποίηση του ενδιαφερόμενου προς πιο αποδοτικές συμπεριφορές και την ανάληψη της δέσμευσης και της ευθύνης για τα αποτελέσματα που προσδοκά να επιτύχει (για σύνοψη δες VanNieuwerburghC.,2018).

Με την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης η συμμετέχουσα γνωρίζει καλύτερα την έννοια του coaching, καθώς επίσης και τις θεωρίες στις οποίες βασίζεται, είναι έτοιμη να αναπτύξει διδασκαλία προσανατολισμένη στην επίλυση προβλημάτων από τους μαθητές, λαμβάνοντας υπόψη τις προσωπικές τους αξίες και δεξιότητες. Έχει αναγνωρίσει τη σημασία της έννοιας της ανατροφοδότησης από τους μαθητές. Επίσης, μπορεί να αποτυπώσει και να προσδιορίσει τις ανάγκες του σχολείου μας, να προετοιμάσει ένα σχέδιο δράσης βασισμένο στους στόχους του ιδρύματος και να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της εφαρμογής του. Γνωρίζει πώς να εμπνέει και να οδηγεί τις αλλαγές και μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη μαθητών-ενεργών πολιτών, προετοιμάζοντάς τους  για τις προκλήσεις του μέλλοντος. Μέσα από δράσεις διάχυσης που ήδη σχεδιάζονται μπορεί να εμπνεύσει και άλλους εκπαιδευτικούς τουλάχιστον της ίδιας σχολικής μονάδας, ώστε να αποτελέσουν φορείς αλλαγής και καινοτομίας μέσα στα σχολεία τους κάνοντας τη διαφορά και μέσα στις τάξεις τους.

Οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση


 

 

Η εκπαιδευτικός Χρυσούλα Νένου συμμετείχε σε δομημένο σεμινάριο δύο εβδομάδων  που έλαβε χώρα στο Trinity College στο Δουβλίνο από 22/07/2019-02/08/2019, με τίτλο: «Οι νέες τεχνολογίες στην Διδασκαλία». Η συμμετέχουσα εξοικειώθηκε με νέες εφαρμογές σχετικές με την παρουσίαση, την επεξεργασία πληροφοριών και εικόνων καθώς και την δημιουργία  βίντεο και ηλεκτρονικών βιβλίων. Επίσης παρακολούθησε εισηγήσεις για τη χρήση web2 εργαλείων στην εκπαίδευση. Ανέλαβε την παρουσίαση εργασιών, περιηγήθηκε σε ιστορικούς χώρους του Δουβλίνου και μουσεία, ενημερώθηκε για την ιστορία και την οργάνωση της Ιρλανδικής κοινωνίας και συμμετείχε σε ομαδοσυνεργατικές δράσεις και παρουσιάσεις εργασιών.

Διαπιστώσεις για τη χρήση τεχνολογιών στην Διδασκαλία

 

Η εκπαιδευτικός αφού παρακολούθησε μαθήματα στη χρήση τεχνολογιών στην εκπαίδευση και συμμετείχε σε εργαστήρια, προέβη στις παρακάτω διαπιστώσεις:

-Προτού αποφασίσει ο εκπαιδευτικός να κάνει χρήση των τεχνολογιών στη διδασκαλία, μεγάλη προσοχή πρέπει να δίνει στην προστασία προσωπικών δεδομένων των μαθητών και να ακολουθεί τη σχετική νομοθεσία.

-Η χρήση εργαλείων όπως το Google classroom, Padlet, Trello, Zenkit βοηθούν τον εκπαιδευτικό να ταξινομεί και να οργανώνει το εκπαιδευτικό υλικό και τις τάξεις του.

-Η αποθήκευση φωτογραφιών, εγγράφων και παρουσιάσεων μπορεί να γίνει πλέον διαδικτυακά (στο cloud) σε εφαρμογές όπως  mega, degoo, flickr, google drive.

-Οι εφαρμογές cloud generator, word cloud, wisemapping, mindmeister, mindomo, bubbl.us βοηθούν στην οπτική απεικόνιση ομάδων λέξεων για την καλύτερη κατανόηση από την πλευρά των μαθητών.

-Εφαρμογές όπως το kizoa, thinglink, canva, pixlr, piktochart, adobe.spark,  χρησιμοποιούνται στη δημιουργία και επεξεργασία βίντεο, εικόνων και κολλάζ για την απεικόνιση δράσεων και δραστηριοτήτων.

-Εφαρμογές όπως το genial.ly, powtoon, prezi, yumpu, pearltrees, bookcreator είναι χρήσιμες στην παρουσίαση διδακτικών δράσεων.

-Εφαρμογές όπως το answergarden συμβάλλουν στον καταιγισμό ιδεών ενώ εφαρμογές όπως το  ifakemessage βοηθούν την παραγωγή λόγου.

-Η επίσκεψη των μαθητών σε χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος πρέπει να συνδυάζονται  πάντα με την ανάθεση εργασιών. Πρέπει να υπάρχει πάντα ένας στόχος και ένα τελικό αποτέλεσμα.

 

-Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία με μεγάλη προσοχή στην αντίστοιχη νομική διαδικασία

 

 

 

 

 

 

 

Ψηφιακή Παιχνιδοκεντρική Μάθηση (Μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι) και Επαυξημένη  Πραγματικότητα για σχολεία


 

Η εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να αξιοποιήσει την τεχνολογία προς όφελος της μαθησιακής διαδικασίας με παιδαγωγικούς όρους. Στους ανθρώπους και ειδικά στους μαθητές αρέσει να παίζουν Παιχνίδια κυρίως για να βιώσουν ενδιαφέροντα και έντονα συναισθήματα. Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αναφέρεται σε εφαρμογές υπολογιστών που ενσωματώνουν στον πραγματικό κόσμο, όπως αυτός εκλαμβάνεται από το χρήστη μέσα από τις αισθήσεις του.

Η εκπαιδευτικός Αικατερίνη Τσαμούρη, Μαθηματικός, συμμετείχε σε δραστηριότητα που έλαβε χώρα στο Δουβλίνο, με τίτλο: «Ψηφιακή Παιχνιδοκεντρική Μάθηση (Μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι) και Επαυξημένη  Πραγματικότητα για σχολεία» (Digital Game-Based Learning & Augmented Reality for Schools). Παρακολούθησε σεμινάρια μαζί με εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, περιηγήθηκε σε ιστορικούς χώρους, δημόσιες βιβλιοθήκες, ξεναγήσεις, παρακολούθησε εισηγήσεις από πανεπιστημιακούς δασκάλους για την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και τις εφαρμογές της στην σχολική εκπαίδευση και συμμετείχε σε ομαδοσυνεργατικές δράσεις και παρουσιάσεις εργασιών. 

Η εκπαιδευτικός, μετά την παρακολούθηση των σεμιναρίων-δραστηριοτήτων και έχοντας παρακολουθήσει με επιτυχία όλα τα μαθήματα, προέβη στις παρακάτω διαπιστώσεις:

ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν μια ιδανική τεχνολογική πλατφόρμα για τη διάδοση των παιχνιδιών. Τα διαθέσιμα σήμερα ερευνητικά δεδομένα αναφέρουν την αποδοτικότητα των ψηφιακών παιχνιδιών σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα  και συνδέουν τα παιχνίδια με τα σενάρια συνεργασίας, εξηγώντας πώς μπορεί να εφαρμοστούν από τον εκπαιδευτικό στην τάξη αλλά και πώς να χρησιμοποιηθούν από τον σχεδιαστή για την επέκταση της αρχιτεκτονικής και του τρόπου ανάπτυξης των ψηφιακών παιχνιδιών μάθησης. Το παιχνίδι μπορεί να περιγραφεί ως μία δομημένη ή ημιδομημένη δραστηριότητα ανταγωνιστικού χαρακτήρα, ατομική ή ομαδική.

1.ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕπΠ)

Ο πυρήνας μιας εμπειρίας επαυξημένης πραγματικότητας έγκειται στο ότι ο χρήστης αλληλοεπιδρά με το φυσικό κόσμο με τον ίδιο τρόπο που θα αλληλοεπιδρούσε ανεξάρτητα από την ύπαρξή της. Μέσω της ΕπΠ αλληλοεπιδρούμε με τον κανονικό κόσμο, ως συνήθως, αλλά υπάρχουν προσθήκες σε αυτόν, που αποτελούνται από ψηφιακές συνήθως πληροφορίες, οι οποίες τοποθετούνται στον κόσμο για να τον επαυξήσουν με πράγματα που κανονικά δε θα βλέπαμε, ακούγαμε, αγγίζαμε ή αισθανόμασταν κανονικά.

Τα τρία χαρακτηριστικά που καθορίζουν την επαυξημένη πραγματικότητα είναι τα εξής:

•Συνδυάζει το πραγματικό και το εικονικό

•Είναι διαδραστική σε πραγματικό χρόνο

•Η πληροφορία χωροθετείται στις τρεις διαστάσεις

Δίνεται έμφαση στη συνεργατική μάθηση και ιδιαίτερη μέριμνα για παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες με τη συνδρομή της τεχνολογίας (laptop, tablet, smartphone), με τον εκπαιδευτικό σε ρόλο καθοδηγητή.

Μετά την  επιμόρφωση και τις συναντήσεις διάχυσης ο  συμμετέχων θα κάνει προτάσεις για τη βελτίωση διδακτικών και εκπαιδευτικών θεμάτων με την ενσωμάτωση της σύγχρονης τεχνολογίας στη διδακτική πράξη τόσο στο Διευθυντή όσο και στο Σύλλογο Διδασκόντων.

 

 

Γνωριμία με το εκπαιδευτικό σύστημα της Ιταλίας

και τη διδασκαλία των Γλωσσών

 

Η εκπαιδευτικός Νένου Χρυσούλα συμμετείχε σε δραστηριότητα που έλαβε χώρα στην πόλη Φινάλε Εμίλια της Ιταλίας, με τίτλο: «Job Shadowing in Morando Morandi». Επισκέφτηκε το λύκειο MorandoMorandi, περιηγήθηκε στους χώρους λειτουργίας και ενημερώθηκε για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία πολλών αντικειμένων, θεωρητικών και πρακτικών. Οι περισσότερες ώρες παρακολούθησης μαθημάτων αφορούσαν τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας καθώς και την μεθοδολογία που ακολουθείται.

 

 

 

Η εκπαιδευτικός, μετά από την παραμονή μίας εβδομάδας στο Λύκειο Morando Morandi και έχοντας παρακολουθήσει μαθήματα σε αυτό, προέβη στις παρακάτω διαπιστώσεις:

 

-    Το σχολείο έχει άριστες κτιριακές υποδομές και ελκυστικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα μαθητές και καθηγητές να νιώθουν ότι βρίσκονται σε οικείο χώρο. Οι αίθουσες είναι εξοπλισμένες με σύγχρονα εποπτικά μέσα και είναι πολύ φιλόξενες. Επίσης, τα εργαστήρια έχουν σύγχρονο εξοπλισμό. Κάθε σχολείο ψάχνει σπόνσορα για να χρηματοδοτήσει τον εξοπλισμό στις αίθουσες και στην κεντρική Ιταλία βασικοί χορηγοί είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

-     Το σχολείο λειτουργεί Δευτέρα έως Σάββατο, 8.00-13.00. Στη συνέχεια υπάρχει διάλειμμα μίας ώρας και στις 14.00 ξεκινούν οι εξωδιδακτικές δραστηριότητες για όσους μαθητές το επιθυμούν.

 

-     Ιδιαίτερη μέριμνα για παιδιά με ειδικές ανάγκες. Δεν υπάρχουν ειδικά σχολεία. Υπάρχει ειδική αίθουσα για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες μέσα στα σχολεία. Κάθε παιδί έχει τον δικό του δάσκαλο.

Σχετικά με τη διδασκαλία των γλωσσών:

 

-       Οι μαθητές μαθαίνουν ξένες γλώσσες μόνο στο σχολείο και μιλούν πολύ καλά την Αγγλική.

 

-       Εκτός από το βασικό βιβλίο Αγγλικών,  οι μαθητές διδάσκονται αποσπάσματα λογοτεχνίας

 

-       Υπάρχει nativespeaker που διδάσκει σε κάθε τμήμα μία φορά την εβδομάδα

 

-       Δίνεται έμφαση στην μεθοδολογία CLIL (Content Language Ιntegrated Learning)

  

-    Κάθε χρόνο διοργανώνεται εβδομαδιαίο ταξίδι στο εξωτερικό όπου οι μαθητές παρακολουθούν εντατικά μαθήματα στην ξένη γλώσσα.

 

 

 

Γνωριμία με το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας

 


Ο καθηγητής Ιωάννης Τράκας συμμετείχε σε δραστηριότητα που έλαβε χώρα στο Ελσίνκι, με τίτλο: «Δομημένες Εκπαιδευτικές Επισκέψεις και Εκπαιδευτικά Σεμινάρια στη Φινλανδία». Επισκέφτηκε  σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, περιηγήθηκε σε ιστορικούς χώρους, δημόσιες βιβλιοθήκες, παρακολούθησε εισηγήσεις από πανεπιστημιακούς δασκάλους για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας , την ιστορία και την οργάνωση της Φινλανδικής κοινωνίας και συμμετείχε σε ομαδοσυνεργατικές δράσεις και παρουσιάσεις εργασιών.

Ο εκπαιδευτικός, έχοντας επισκεφθεί σχολεία και έχοντας παρακολουθήσει μαθήματα σε αυτά, προέβη στις παρακάτω διαπιστώσεις:

Το εκπαιδευτικό σύστημα βασίζεται στις εξής αρχές: Εμπιστοσύνη, Συμμετοχή, Ισότητα, Δικαιοσύνη, Ουκ εν τω πολλώ το ευ (Trust, Involvement, Equality, Equity, Lessismore)

  • Τα σχολεία έχουν άριστες κτιριακές υποδομές και ελκυστικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα μαθητές και καθηγητές να νιώθουν ότι βρίσκονται σε οικείο χώρο. Οι αίθουσες είναι εξοπλισμένες με σύγχρονα εποπτικά μέσα και είναι πολύ φιλόξενες. Επίσης, τα εργαστήρια έχουν σύγχρονο εξοπλισμό.
  • Απουσία ανταγωνισμού και καλλιέργεια πνεύματος εμπιστοσύνης και ατομικής ευθύνης. Δεν ακούγεται κουδούνι και δεν υπάρχει η πρακτική της «εφημερίας».
  • Δίνεται έμφαση στη συνεργατική μάθηση με τη συνδρομή της τεχνολογίας (laptop, tablet, smartphone), με τον εκπαιδευτικό σε ρόλο καθοδηγητή.
  • Ιδιαίτερη μέριμνα για παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες.
  • Το κάθε σχολείο έχει τη δυνατότητα να αναπροσαρμόσει το εθνικό πρόγραμμα σπουδών στις δικές του ανάγκες και οι καθηγητές μπορούν να επιλέξουν το βιβλίο που θα διδάξουν
  • Οι καθηγητές διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, έχουν μεγάλο κοινωνικό κύρος και αναγνωρίζεται η αξία τους.
  • Δεν υπάρχει σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
  • Οι μαθητές μαθαίνουν ξένες γλώσσες μόνο στο σχολείο και μιλούν πολύ καλά την Αγγλική.
  • Δωρεάν παροχή μεσημεριανού γεύματος στο σχολείο.
  • Οι μαθητές είναι πολύ ευχαριστημένοι με το σχολείο και ταυτόχρονα σημειώνουν μία από τις καλύτερες επιδόσεις στο Διαγωνισμό PISA.

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΥ

Η Εθνική Μονάδα Συντονισμού-ΙΚΥ για τον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης πραγματοποίησε την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018 στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, τεχνική ημερίδα για τη διαχείριση των εγκεκριμένων σχεδίων της Βασικής Δράσης 1 του Προγράμματος Erasmus+ «Μαθησιακή Κινητικότητα του προσωπικού της Σχολικής Εκπαίδευσης».

Το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΥΟΣΜΟΥ έλαβε την έγκριση  για χρηματοδότηση στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης 1 / Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το έτος 2018-2019 με τίτλο του σχεδίου είναι:

«Βιωματική Μάθηση σε Ψηφιακό Περιβάλλον και Μεταφορά Καλών Πρακτικών».

 

Την ημερίδα παρακολούθησαν οι εκπρόσωποι του σχολείου Ιωάννης Τράκας (ΠΕ 02) και Αικατερίνη Τσαμούρη (ΠΕ 03), ως συμμετέχοντες καθηγητές στο εγκεκριμένο πρόγραμμα  με ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – 2018-1-EL01-KA101-047184.

Στην ημερίδα πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις από στελέχη του τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης, οι οποίες είχαν ως στόχο την ορθή, αποτελεσματική και σύννομη διαχείριση των σχεδίων, αλλά και την ολοκληρωμένη ενημέρωση των δικαιούχων φορέων για τους εθνικούς και κοινοτικούς κανόνες του προγράμματος.

Η ημερίδα ολοκληρώθηκε επιτυχώς με την υποβολή ερωτημάτων σχετικά με διαχειριστικά ζητήματα από τους εκπροσώπους των δικαιούχων φορέων και τη παροχή επαρκών διευκρινιστικών απαντήσεων από τα στελέχη του IKY.

 

 

Δελτίο Τύπου

Το Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου έλαβε την έγκριση να συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ Δράση KA1.  Η δράση αυτή υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και αποσκοπεί στην κινητικότητα του προσωπικού του σχολείου με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, συντάχθηκε Σχέδιο Ευρωπαϊκής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει τις ανάγκες του σχολείου για επιμόρφωση των στελεχών του, τον αναμενόμενο αντίκτυπο στα μέλη της εκπαιδευτικής και σχολικής κοινότητας, όπως επίσης και τη διάδοση των αποτελεσμάτων του στην ευρύτερη κοινωνία. Η πρόταση με τίτλο «Βιωματική Μάθηση σε Ψηφιακό Περιβάλλον και Μεταφορά Καλών Πρακτικών» και κωδικό 2018-1-EL01-KA101-047184 έλαβε υψηλή βαθμολογία (94,05/100)  και θα υλοποιηθεί από 1-10-2018 έως 31-12-2019.

Εκπαιδευτικοί του σχολείου θα παρακολουθήσουν σεμινάρια από αναγνωρισμένους Ευρωπαϊκούς φορείς που εδρεύουν στην Ιταλία, στην Ιρλανδία, στη Γαλλία και στη Φιλανδία για  να αποκτήσουν ικανότητες σχετικές με τη χρήση τεχνολογιών- υπολογιστικού προγραμματισμού, ρομποτικής, τεχνικών διαχείρισης και μάθησης που να αξιοποιούν τις ερευνητικές ανακαλύψεις του ανθρώπινου εγκεφάλου, να εστιάσουν στην εξισορρόπηση διανοητικών και συναισθηματικών συνιστωσών της μάθησης, να εξοικειωθούν με την έννοια της ευρωπαϊκής κουλτούρας στην εκπαίδευση,  όπως επίσης και να έρθουν σε άμεση επαφή και να μελετήσουν καινοτόμα εκπαιδευτικά Ευρωπαϊκά συστήματα.

Ο αναμενόμενος αντίκτυπος αφορά κατ΄ αρχάς τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα αποκτήσουν  νέες γνώσεις και δεξιότητες και θα καταφέρουν να αξιοποιήσουν στο έπαρκο τον υπάρχοντα ηλεκτρονικό- τεχνολογικό εξοπλισμό στο σχολείο. Οι μαθητές του Λυκείου θα αποκτήσουν άμεσο όφελος ως αποδέκτες πρωτοποριακών μεθόδων, όπως είναι η "έρευνα- κατάρτιση- δράση", ενώ το σχολείο θα μπορεί να υλοποιήσει καινοτόμα προγράμματα και δράσεις, παράγοντας αξιόλογο εκπαιδευτικό έργο με αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία. 

30 Οκτωβρίου 2018

Joomla Templates by Joomla51.com