Virtual Meeting in Thessaloniki
Δεύτερη Διαδικτυακή Συνάντηση Erasmus+ STEAMS
στη Θεσσαλονίκη
Στις 14, 15 και 16 Απριλίου 2021 πραγματοποιήθηκε η δεύτερη εκπαιδευτική διαδικτυακή συνάντηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ERASMUS στη Θεσσαλονίκη. Η χώρα μας εκπροσωπήθηκε από 11 μαθητές της Α’ Λυκείου:
Ελισάβετ Μισώρη (Α1), Δέσποινα Βάμβαλη (Α1), Μαργαρίτα Κουρή (Α2), Μαρίνος Γιαννίδης (Α3), Κωνσταντίνα Παυλίδου (Α4), Ευαγγελία Παναγιωτίδου (Α4), Αθηνά Τοπαλίδου (Α4), Φανή Γάκη (Α4), Μυλωνά Ελένη (Α5), Σωτήρης Ρουστέμης (Α5), Φωτεινη Χατζησταυριδου (Α5)
Στη συνάντηση συμμετείχαν 5 καθηγητές:
Κωνσταντίνος Παπαδάκης, Χρυσούλα Νένου, Λάζαρος Μωυσιάδης, Ασπασία Καρασούλη, Γαρυφαλλιά Δομουχτσίδου.
Η ομάδα του σχολείου μας παρουσιάζεται στο παρακάτω video
https://youtu.be/bpKsJtGrVGw
Ο σχεδιασμός των κοινών εκπαιδευτικών δράσεων μεταξύ των σχολείων-εταίρων στόχο είχε να αναδείξει με τρόπο παιδαγωγικό διαφορετικές εκφάνσεις της κάθε μορφής πολιτιστικής κληρονομιάς (υλικής, άυλης, φυσικής και τεχνολογικής) εστιάζοντας σ’ αυτή την συνάντηση κυρίως στους παρακάτω τομείς:
· Η επίδραση της Ελληνικής γλώσσας στην διαμόρφωση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και άλλων γλωσσών (Greek Language Heritage)
https://www.thinglink.com/scene/1415411463824080897
· Ο ρόλος της μουσικής, του χορού και της γαστρονομίας στην κατάρριψη πολιτιστικών στερεοτύπων
https://drive.google.com/file/d/1rleuSsurDN4Yr-MPjb4e2iWIrhq8xkBx/view
· Η αξιοποίηση ψηφιακών εφαρμογών στην προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς (Geocaching-Orienteering apps)
https://app.nearpod.com/presentation?pin=1216B1ADBD78564E2BB1FDB71EC14CC3-1
· Δημοκρατικός διάλογος, διαλεκτική ικανότητα και επιχειρηματολογία- (Debating, democracy in action)
https://prezi.com/p/eldb8qmgicuj/?present=1
· Ο ρόλος της ιστορίας στην προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Ο Αντίκτυπος της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 στην Ευρωπαϊκή σκέψη.
https://youtu.be/zhqt6hH61po
Οι μαθητές δούλεψαν σε διακρατικές ομάδες, ασκήθηκαν στη δεξιότητα του δημοκρατικού διαλόγου με θεματολογία η οποία σχετίζεται με την πολιτιστική μας κληρονομιά.
·